nuffnang

Monday, June 21, 2010

Diri Ku Dengan Dunia Blogger Ku!!~

Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat Allah s.w.t kerana dgn izin-Nya, tanggal 21hb June 2010, berjaya jugak aku membuka blog walaupun mende ni dah berkurun berada dalam dunia IT ini. Tapi bagi aku ah, ini tak terlambat lagi untuk menceburi dalam dunia ber-beloger a.k.a (ikut sedap aku je cakap..haha). By the way, dunia ber-beloger ni, dah lama gak ah aku perhati, tapi aku pun tak paham ah, apa mende la main tulis2x blog ni. Tp thanks to "Kawan" sy sorang ni ah,dia dah introduce mende alah ni kat aku. Sebelum ni, aku agak kutuk2x ah dia, sebab dia selalu abaikan aku. Pantang aku ajak kuar minum or kuar jalan2x, mesti dia akan cakap..."Sy bz ah..tgh main blog ni..", tensen gak mula2x tu, last2x lepas aku menyelami dunia ini, akhirnya aku tau mende ni mmg menglagho (dalam bahasa melayu dia...melalaikan a.k.a berhantu). Apa2x pun, sy nak berterima kasih ke kawan sy ni kerana sudi mengajar aku cara bermain mende ni...hope dari masa ke masa, ko orang yg baca blog aku ni bleh ah bg komen2x yg membangun bagi memajukan diri aku dalam dunia blog ini...terima kasih...

Muka ku kebosanan tengah tunggu orang yg ajar aku cara buat blog ni

Gambar di ambik oleh orang yg ajar aku wat blog ni (cuba tgk jari dia...huhu~)

No comments:

Post a Comment